stats

vrijdag 15 november 2013

Beeld aankleden

In het kader van wildbreien (en omdat de eerste nachtvorst alweer geweest is) ga ik het beeld op de dijk in Culemborg aankleden.
Het beeld is neergezet ter herinnering aan de hoge waterstand (bijna overstroming) van 1995. Ik heb eerst de vrouw warme voeten gegeven, met blauw gestreepte klompjes en een rode klaproos (een herinnering aan de Eerste Wereldoorlog).
Dus... hou het blog in de gaten als je wilt weten wat er nog meer ingepakt wordt...
(en op mijn Engelse blog zelfs nog eerder want ik doe de maand november mee met Art Every Day, wat betekent dat ik (bijna) iedere dag een blogje plaats (samen met heel veel andere geĆÆnspireerde kunstenaars).


1 opmerking:

  1. zo zal ze geen koude voeten meer krijgen en hopelijk ook geen natte. We hebben al genoeg regen gehad.
    mieke

    BeantwoordenVerwijderen